Social Icons

www.isvecteyasam.com

31 Ocak 2011

Mutlu Yillar - Merhaba 2011

Araya giren noel/yılbaşı tatilinden sonra tekrar yazmaya başlamanın vakti geldi.  Okuludaki dersleri sorun suz geçip, dönemi kapattıktan sonra bir süreliğine Türkiye'ye hem aile/dost ziyaretine hem de kafa dinlemeye gittik, pekte güzel oldu.  :)

Bu arada İsveç'te bıraktığımız gibi aynen devam etmiş, karıyla, kişiyla.. Gerçi şu son günlerde havaalr çok güzelleşti. İyicede işindi, tabi bu 0 derece civarında.

Bu dönem biraz gelen mailleri paylaşmaya karar verdim. Ayrıca bu dönem bir çok açıdan benim için çok önemli olacak. Okul tüm hızıyla devam edecek, buradaki vize işlerimin beni epey bir uğraştıracağını düşünüyorum. tabi bu vize işlerinin nasıl şekillendiğini buradan paylaşacağım.

Öncelikle yarın Türk Büyükelçiliğine pasaport yenileme ve uzatma için gidiyorum. Randevuyuda internetten e-pasaport adresinden aldık bakalım, umarım yarın oraya gidince tekrar beni geri yollamazlar randevum yok diye.. Türkiye'nin internet karnesi nede olsa çok iyi sayılmaz..

Bir sürü olasılıkların var olmaya devam edeceği maceramız bu senede devam ediyor.

Hepinize mutlu yıllar..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates