Social Icons

www.isvecteyasam.com

27 Şubat 2013

Kayak sezonu geldi geçiyor ama ancak yazabildim..

Önceki haftasonu Ålesund'a bir saat araba sürüsü mesafedeki Stranda kayak merkezine gittik. Şansımıza harika bir hava vardı ve kar durumuda çok iyiydi. Güzel bir gün geçirmiş olduk ama en önemlisi de fiyordlara karşı kayak yapmak harikaydı. o günden birkaç resim paylaşıyorum. 







Ben de iyice ilerlettim kayak yapmayı tabi. Artık yavaştan kayak pistinin dışına (off-pist) çıkmaya başladım. Kar derin ve yumuşak olunca kontrol iyice zorlaşmakta ve bir de karın altında ne olduğunu bilmeyince heyecan daha da artıyor. Tabi şimdilik ağaçlı alanlara pek girmiyorum. O kadar kontrolüm yok henüz.

Stranda'nın kayak merkezi Strandafjellet diye geçmekte (Stranda=Plaj, Fjellet=Dağ). Fiyatlar daha önce gittiğimiz Bjorli kayak merkezi ile aynıydı tek farkı burada kaskı ücretsiz kiralayabiliyorsunuz. Bne de her ne kadar kayak takımı almış olsam da, henüz kask almadım. Kask fiyatları neredeyse kayak takımı fiyatlai ile aynı. O sebeple kaskı her seferinde kiralıyorum.

Stranda kayak merkezinin tanıtım videosu da aşağıda.. Video kayağa yeni başlayanlardan daha ziyade profesyonelleri cezbetmek için yapılmış. Bol bol hoplamalı, zıplamalı yani..


Bizim çektiğimiz bir videoda burada.. Kayak merkezinin manzarasını ve bizim gittiğimiz günkü havayı daha iyi göstermekte.



0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates