Social Icons

www.isvecteyasam.com

01 Aralık 2006

Mumlar..Dogum Gunu..Universite Parti..

Efendim merhabalar tekrardan.. Uzun zaman oldu yazmayali birseyler.Fakat suda var ki cokta farkli birseyler yaptigim olmadi..Amagecen gun Fagerlid 'de (cocuk parkinda) cocuklarla birlikte mum yaptik... Bende kendime birkac tane yaptim iste...
Ayrica 29 kasim Natalia'nin dogum gunu oldugu icin Fagerlidden dogruca Erika ve Christina'nin evlerine gittik. Neredeyse tamami bizim evden tasinan malzemlerle yapilan pizza, yani ona benziyordu, ve meyve salatasi yiyerek Natalia'nin dogum gununu kutladik. Ardindan universiteye partiye gittik...Tabi ardindan gelen gun okula gitmedim, cunku zaten partiden once yorgundum ve zorla partiyede goturulunce iyice yoruldum ve sabah saat 13:30 civari uyanarak okula gitmeme gerek kalmadi, nede olsa tum dersleri kacirmistim :p
Bu arada artik cektigim resimelri gorebilirsiniz..Bircok basarisiz web sitesi yapim denemelerinden sonra nihayet resimleri yuklayabilecegim bir site buldum...Yan taraftaki linkten adresine ulasabilir ve resimelri gorebilirsiniz..
Saglicakla kaliniz efendim..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates