Social Icons

www.isvecteyasam.com

26 Kasım 2006

Tamales ve Havalar arasindaki iliski...


Uzun bir aradan sonra birşeyler yazmak için vakit buldum..Kısaca geçen hafta olanları anlatırsak..Aslında pek öyle farklı birşey olmadı..Sadece okulun yanındaki Colombia Cafe epey zaman harcıyoruz bu aralar.. Arada bir çay içmeye gidiyoruz.. Ama son olarak oranın sahibi Marta bize Kolombiya ya özgü bir yemek yaptı.. TAMALES.. Nasıl birşey derseniz.. Müz yaprağının içinde pişirilen pirinç, tavuk budu ve yumurtadan oluşan bir yemek.. Birde domuz eti oluyordu ama
Marta benim yemediğimi söyleyince bana domuz etsiz olarak hazırladı.. Tabi çeşitli soslarla ekleme yapılınca epey lezzetli bir yemek ortaya çıkıyor ki zaten yanda da resmini görebilirsiniz.. Ayrıca şunu söyleyebilirim, uzun aradan sonra ilk kez pişmiş pirinç yedim.. Burada yapılan pirinç pilavındaki pirinçlerin pistiklerinden pek emin değilim.. Takır takır yiyoruz valla..Midemize oturuyor.. Ayrıca başka birşey yaptık diyemem.. sadece arada evde bilgisayara indirdiğimiz korku filmlerini seyrediyoruz..Okulda aynen devam etmekte.. Bu aralar kendimi çok yorgun hissediyorum.. Sanırım buda havaldan kaynaklanıyor.. Özellile geçen gün, hava sabahtan griydi sonra biraz açık griye döndükten sonra koyulaşıp karardı ve hemen hergün bu şekilde olduğu için sürekli uykum varmış gibi geliyor bana... Vücut istem dışı olarak uyku sinyalleri yollayıp duruyor karanlık hava yüzünden...Alışacağız bakalım ama ne zaman olacak bu bilmiyorum..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates