Social Icons

www.isvecteyasam.com

06 Kasım 2006

Havalar, kar, soguk ve yazdigim siirler…

Turkiye’de havalar nasil bilmiyorum ama bugun buraya yilin ilk kar taneleri dustu. Tamam suan belki yerlerde kar yok ve kar yagisi da durdu ama hava acayip soguk ve siddetli bir ruzgar var disarida…Akli olan disari cikmaz, ki zaten disarda da bir allahin kulu yok.. Herkes kapali bir yerlere atmis kendisini… Kimi hala is yerinde, kimisi evinde televizyon seyrediyor, genclerse buyuk olasilikla kafelerde oturuyorlardir…Akli olan cikmaz dedim ama bende ondan yok sanirim. Suan evdeyim fakat saat 18:00 de, yaklasik ikibucuk saat sonra, Gamla Stan’da arkadaslarla bulusacagim. Hasta olacagimi dusunmuyorum cunku sIkIca giyiniyorum.. gerci dun oda beni deliler gibi, saganak seklinde yagan yagmurdan koruyamadi ama ben giyiniyorum…Evet dun kafaya koydum internet kafeye gidecektim…Canim sIkIlmisti ve internete gidip birileri ile konusayim diye dusunmustum…Ha birde mektup atacaktim…Tabi bende bu inat olunca, yagmur ne kadar yagsada söz geciremiyor, geciremedi de lakin iyice sudan cikmis esege döndurdu beni…Herkes metroda bana bakiyordu… Kimbilir neler gecirdiler akillarindan benim hakkimda o an, pek iyi olduklarini dusunmedigim seyler… Nerden cikti bilmiyorum ama bu aralar siir yaziyorum.. Daha dogrusu yazmaya calisiyorum…Siz okuyunca ne dusunursunuz ama bence iyiler…Belki beni yadirgayabilirsiniz ama zaten ”yadirganmak, yazarligin en buyuk islevidir” demis Nadir Nadi. Bu sebeple aldirmayacagimdir sizlere… Daha onceleride (turkiyedeyken) yazmistim hatta yazdigim tek siir kendim icindi…ama bu kadar sIk rahatsiz etmiyordu ilham perisi beni.. ve farkli fikirler vermiyordu bana…

Neyse bu yazi cok uzadi ve konusundan cikmaya basladi...Bir sonraki yazimizda bulusmak dilegiyle, sevgiyle kalin...

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates