Social Icons

www.isvecteyasam.com

31 Ekim 2006

Crayfish fish fish kayıkçı...

Cuma günü (ayın 27’sinde ) okulda öğretmenlerle ” Crayfish” Partisi yaptık. Aslında bu parti ağustos ayında yapılıyormuş ve okul eylülde açıldığı ve araya Oppet Hus gibi diğer etkinlükler girdiği için öğretmenler cuma günü bunu yapmaya karar vermişler… Neyse ne yaptık bu partide…Önce biz gittiğimizde (19:00 civarı…) öğretmenler atıştırıyorlardı. Alkollü ve alkolsüz şampanyalar açmışlar, çubuk kraker eşliğinde atıştırıyorlardı… Saat 20:00 gibi öğretmenler odasına, masaların başına geçildi… Ardından masalara genişçe cam kaselerde kerevitler, kocaman kocaman metal kapların içinde de karidesin ufakları geldi… tamam daha önce kerevit yemiştim (ve sevdiğimi söyleyemem…) ama
en azından önüme hazırlanıp sunulmuş ve bende yemiştim…Burada önümde pembe pembe kabuklu vücutlarında hemen seçebildiğiniz kocaman siyah gözleriyle haşlanmış kerevitler ve kocaman kıskaçlarıyla kıpkırmızı kalın kabuklu ve elbette siyah iri gözleriyle karidesler vardı ve benden kabuklarını ellerimle parçalayıp, içlerindeki lastiğimsi ve minnacık etlerini yememi, karideslerin kıskaçları içindeki sıvıyıda içmemi bekliyorlardı… Ben ne yaptım? Elbette elimin tersiyle itmedim… Ve denemeye karar verdim… Gece sonunda bir tane büyük, 4 -5 tanede küçüklerden yediğimi gördüm… Gene sevmedim hatta bunların yenilip, tüketilmesini gereksiz görüyorum. Özellikle de büyük olanların…Minnacık et parçası için ne gerek var canım bu kadar uğraşa…İstersen koca bir tencerenin hepsini ye gene doymaysin ki… Neyse diğer olanlara anlatacak olursak, minik şişelerde tadımlık alkoller vardı ve çeşit çeşittiler…dedim ya tadımlık : )) bende hepsinden olmasada 12- 13 tanesinden tattım…Bu isveçlilerin sert içkileride varmış bunu gördüm…Tattıklarımın en düşüğü %32 alkol oranına sahipti ve bunları içme şekilleri bizim likör içtiğimiz ufaka bardaklarda, her şarkıdan sonra (bu arada bir sürüde şarkı söyledik tabi…) ”skål” (isveççede şerefe anlamına geliyor) deyip hepsini içmekti. gecenin sonunda hocalarla danslar ettik… Tabi benim kafam o kadar tadımdan sonra birazcık doonuyooorduğ ammaa ıyığğiidimm…iyi..i. Ama başta sıkıcı olsa da gerçekten gecenin sonunda eğlenmiştim…Ayrıca Berith beni ikna etti onun ”science" derslerine gireceğim… Berith 50’li yaşlarda bilim derslerine(biyoloji, fizik, kimya) giren, çok tatlı bir kadın…Benim isveççe şarkılarına katılmama bayıldı ve beni ayrıca isveççe telaffuzumu çok beğendi, ayrıca bütün gece bana sağolsun olan biteni tercüme edip durdu..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates