Social Icons

www.isvecteyasam.com

13 Ekim 2006

Yumurta kapiya gelince ve Öppet Hus..

Daha önce Öppet Hus'un ne oldugundan bahsetmistim ya iste yarin yapiliyor veli toplantisi..Tabi ne alakasi var degil mi yukardaki terimle..Var hemde cok..Cunku Öppet hus icin biz gonullulerinde geldikleri sehirleri tanitacaklari birer buyuk karton hazirlamalari istenmisti..Tabi bugun verecekmisiz bunu ki yerlerine asilsin..Tabi ben herzaman ki gibi yine son dakikaya kadar(son 1,5 saat) yapmadim benim sunumumu..tabi sonra kosa kosa eve gelip ve tabi girmem gereken bir dersi ekip (ama neyseki Jerry, dersin hocasi haasta oldugu icin ders iptal olmus..) sunumu hazirladim..Yarin Veli toplsntisi yapilacak ve ben velileri matemetik dersinde karsilayacagim..Ne yapayim diger gonulluler kendi dillerinde acilan derslere giriyorlar ama turk ögrenci cok olmadigi icin (sadece 1 tane ama onunlada henuz tanisamadim..umarim yarin olacak..) turkce dersi acilmiyormus..Bende dedigim gibi matemetik dersine girerek velileri karsilayacagim..Ne yapacagimizdan yada nasil gececegi hakkinda bir fikrim yok..Yakinda buraya resimleri koyacagim..Önce bir tane dijital bir fotograf makinasi bulmam lazim tabi.. Birde haftaya internete giremeyebilirim cunku "Dönus sonrasi Egitimi" ne katilacagim ve bir hafta surecek..Görusmek uzere..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates