Social Icons

www.isvecteyasam.com

05 Ekim 2006

Hökarängenskolan´daki gunlerim..

Burada gunduzleri cok guzel geciyor. Cunku gunduzleri okulda oluyorum ve bircok insanla az da olsa konusma firsatim oluyor. Ena zindan dilimin yettigince.. Ama aksamalri ozelliklede genclik merkezi kapandiktan sonra yapacak birsey bulamiyorum. Evde zaten cok konusmuyoruz birbirimizle cunku Cordula disinda hepimizin ingilizcesi kotu. Sadece cok gerekli oldugu zamanlarda konusuyoruz..
En iyisi ben suana kadar yaptikalrimdan bahsedeyim biraz.. Okulda(Hökarängenskolan) bugune kadar Isvecce, spor ve matematik derslerine girdim. Hatta biraz once matemetik dersinden ciktim. Hatta ve hatta matematik dersinde yoklamayi ben aldim ve daha once sinavi kacirmis 2 ogrencinin sinavlari esnasinda baslarinda ben durdum. :p Matematik dersinde ben 9. siniflara giriyorum. Bugunku konulari geometriydi ve geometrik sekiller uzerinde durdu ogretmenleri. Ögretmenlerinin adi Charlott..Cok tatli bir kadin, surekli guluyor ve bana cok ayrdimci oldu. Derse girmeden once bana geometrik sekillerin ve bazi matemetik terimlerinin isvecce anlamlarini verdi ki dersi daha rahat anlayabileyim..Cok hizli ingilizce konusuyor ve bende cogunu analmiyorum. :p

Ayrica dun spor dersine girdim bir nevi benden egitimi.. Ögretmenin adi Jerry..iyi biri oda..Zaten suana kadar kotu biriyle tanismadim ki.. :))Ama en ilginci cocuklar dersten sonra dus alirlarken kullandiklari dus kabinlerini gorunce oldu.. Daha dogrusu goremeyince..Evet dus kabinleri yok..Yani ayri ayri falan degil..Garip yani bize göre..

Ayrica bu klavyeyide kullanmasi zor cunku harlerin yerleri cok farkli ve zaten turkce karakterler yok..Ha sadece "ö" harfi var, zaten oda isveccede de var..

Yarin ki ders programim da Ingilizce, matematik ve spor var gene.. Ingilizceye bugunde grmem gerekiyordu programima gore ama kacirdim.. :))

Sanirim bu kadar yeter simdilik..Biarz maillerime bakmam lazim..Bide zaten suan okuldan nete giriyorum ve ögretmenlerden biri gelince onlara vermem lazim makinayi..Yani öncelik onlarin..

Görusuruz.. Bu arada Turkiye´den buraya mesaj atmasi ne kadar bilmiyorum ama biriniz atinda ögrenelim.. :))

1 yorum yapıldı!.:

 
Blogger Templates