Social Icons

www.isvecteyasam.com

15 Ekim 2006

On Arrival training


Oppet Hus bitti ve ilk görüntüler de elimize suan da ulaştı.. :) Oppet Hus'ten görüntüleri yayınlıyoruz (ilk resim Hokarängenskolan'dan..) ve sadece biz de bulabilirisiniz bu görüntüleri(amma düşük bir cümle oldu ama idare edin). Oppet Hus'te öyle pek birşey yapmadık. Veliler gelip derslere girip derslerin işleyişini seyrettiler o kadar. Ayrıca diğer gönüllü arkadaşlarımın
da resimlerini ilk kez yayınlıyoruz.. Resimdekiler soldan sağa sırasıyla Cördula, Natalia ve Karım..
Ayrıca haftaya internete girip birşey yazma şansım olurmu bilmiyorum çünkü haftaya dönüş sonrası eğitimine katılacağım ve eğitim perşembe gününe kadar sürecek.. Ama ben gene bir yolunu bulup girmeye çalışacağım..
Neyse bugün canım pek birşey yazmak istemiyor nedense..Görüşürüz..

1 yorum yapıldı!.:

  1. Dedim önce "evliliği ile ilgili bir şey demedi, karısı ne zaman yanına geldi" diye. Sonra burada tanıştık "Karım" ile! :)
    Yazılarınızı en baştan ilgiyle okuyorum zira İsveç düşüncemiz var bizim de. 2015'e kadar gelince hala aklımda soru olursa size mail atacağım.
    İyi çalışmalar, saygılarımla.

    YanıtlaSil

 
Blogger Templates