Social Icons

www.isvecteyasam.com

11 Ekim 2006

Oyuna devam..


Bu haftayı derslere gire çıka bitirmek üzereyim. Yandaki de Hokarängen skolan işte..Bu hafta suana kadar neler mi yaptım? Valla evde sürekli dönmüş gıdalar yediğimiz için (ben yeni geldim şimdilik sorun değil,ama diğerleri bir aydır aynı şeyleri yedikleri için sorun oluyor tabi..) bir toplantı yaptık ev arkadaşlarımızla ve louse ve İnger´le bu kobüyü konuşmaya ve bir şekilde bir çözüm üretmeleri gerektiğine karar verdik..Ayrıca evde bulunan bilgisayar(dandik birşey ama olsun genede..) da ınternet bağlantısı olmadığı için sadece akşamları Youth Center dan nete girebiliyoruz..Buda sorun oluyor bazen..Birde
sadece okulda öğretmenler odasında girebiliyoruz tabi bir hocayı bulup ondan şifresini girmesini isteyerek oluyor buda(zaten Bunuda konuşmaya karar verdik Louise ve İnger ile)..Bugün okulda bir toplantı yaptık (tabi toplantıya başlandığında ben evde uyuyordum..bunlar acilen karar vermişler çünkü louise haftaya Çin'e gidecekmiş..beni telefonla aradılar bende koşa koşa gittim bişey mi oldu acaba diye ama sadece toplantı varmış..)..Ev ahalisi,İnger,Louise ve Carlos'la(Carlos'tan bir ara ayrıca bahsederim)..durumu anlattık..yemek ve internet sorununu anlattık..yakında internetimiz bağlanacak eve..yemeklerimize ise tam bir cevap aldığımız söyleyemem..Sonra toplantı bitti tabi. Bizde derslere gittik.Ama karım ve ben spor dersinin nerde olduğunu bilmediğimiz için(anlamadım sürekli yeri değişiyor bununda) derse giremedik..
Neyse ayrıca bu haftasonu "Oppet Hus" yani "Açık Ev"anlamına gelen "Veli toplantısı" var ve bizde katılacağız..Ayrıca bunun için kendimizi tanıtan birer karton hazırlamaya başladık..Cumartesi saat 09:00-14:00 arası Oppet Hus..
Dün astronomi dersine girdim ilk defa..çok zevkliydi..Yani Gunnar'ın bana özel yaptığı çeviriler sayesinde..Ayrıca derse Dina isimli bir bayan da katıldı ve sonradan biraz konuşunca, aslında artist olduğunu öğrendim..Bu arada hızla isveççe öğrenmeye devam ediyorum çünkü burada o kadar çok ülkeden insan varki anlaşmak için ortak dil olarak isveççe kullanılıyor ve benimde acilen iyice öğrenmem lazım bu dili..En azından Patricia ile anlaşmak için(patricia bizim yemeklerimiz aldığımız bayan..Sadece ispanyolca ve isveççe biliyor..). Bende onun yanına gidferken kendime bir liste yaptım ve onunla gidiyorum..beni ve listemi görünce her seferinde gülme krizine giriyor ama olsun..Böyle böyle öğreneceğim bu dili :p
Ayrıca pazartesi günü karım bveni başka bir oyun parkına götürdü ve buradaki çocukların yası 0-2 arası..Bir nevi kreş yani..yakında haftada bir günde burada bulunacağım ama önce programıma bakmam lazım..Çocukları görmeniz lazım hepsi sarışın ve renkli gözlü ve aynı birer oyuncak gibiler..Çok tatlılar..Ha birde salı akşamları 19:00-22:00 arası Youth Center da görevliyim..yaptığım birşey yok ama olsun görevliyim işte..Sadece internete giriyorum sürekli..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates