Social Icons

www.isvecteyasam.com

20 Kasım 2006

Bir eve 25 kişiyi nasıl sığdırırsınız?

Merhabalar efendim...

Uzun zamandır birşeyler yazma fırsatım olmamıştı ama şu ders arasından faydalanarak birşeyler yazayım dedim..Nede olsa dün merakla nasıl olacağını beklediğimiz halloween partimizi yaptık evde..

Perşembeden konuklar gelmeye başladılar eve ve cuma akşamı 19 kişi ölmüştük evde..Cuma akşamı "Herkes Farklı,Herkes Eşit" insan hakları projesinin isveç ayağı olan "Alla Olika, Alla Lika" nin akşam partisine gittik..Çünkü daha önceden haberimiz yoktu..Ama
ben peşini bırakmayacağım bu projenin.. Neyse partide önce isveçin ünlü pop, caz ve soul grupları çıktılar...Sırasıyla..Ardından son olarak Dj parti başladı..Zaten bizde başkada oynayan yoktu koca partide..Bu isveçliler hep böyleler, oynamıyorlar içmeden.. Tabi o gün biz içmedik, çünkü içkiler çok pahalıydı..Eee bizimde gönüllü olarak paramzi yetmiyor tabi...

Cumartesi akşamı aslında planımız klüblerde içecekler çok pahalı oladuğu için evde bir pre-parti yapıp ardından klübe gitmekti.. Fakat herkes evdeki partiden memnun kalınca pre-parti oldu parti... :)) O akşam ise evde 20'nin üzerindeydik ve herkes bir yerlerde yatıp kalmıştı...Benimyatağıda başkaları kaptığı için koridorda yatmak zorunda kaldım ama bodrumdan bulup çıkartığımız müthiş rahat bir yatakta..Rahattı yani...O gece ben sanırım biraz fazla içmişim..Daha doğrusu karıştırmışım..Dileyene sonra bir ara söylerim içtiklerimi..Buraya yazmıyorum belki küçüklerde okuyorsa kötü örnek olmayalım.

Pazar günü tüm gün yattım..BAşım ağrıyordu çünkü..Bugünse uykusuz ve yorgunum hala..
Görüşmek üzere..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates