Social Icons

www.isvecteyasam.com

29 Mart 2011

Dersler, projeler, ödevler...


Birkaç haftadır yazamadım birşeyler.. O kadar çok zamanımı alıyor ki okul bu dönem, kafamı kaşımaya fırsatım bile yok.. Bugünde hasta oldum yatıyorumda biraz dinlenme fırsatım oldu. :) Blog için iyi ama benim için değil sanırım.. :)

Geçen dönem Bizim bölüm, hatırlamayanlar için Production Engineering and Management, o kadar kolay geçti ki, diğer bölümlerdeki arkadaşlar bizimle dalga geçiyorlardı bizimki master değil diye. Bu dönemse tam tersi oldu. Diğer bölümler baharla birlikte rahatlarken, bizi iyice sıkıştırıyorlar. Haftada en az iki projenin tamamlanıp sunumunun yapılması gerekiyor. İşin iyi yani o çok şey öğreniyoruzki..

Geçen iki haftada sınav haftası vardı okulda ama bizde sınav olmasada tonlarca proje, ödev vardı.


Bu dönem ki dersler, geçen dönemki derslerin devamı ve bizim bölümde 4 ders almaktayız. Fakat ben birde diğer başka bir bölümden ekstra bir ders alıyorum.Bu dönem aldığım dersler;

1. Design and Information Management
2. Process Control and Management
3. Qualıty Control
4. Production Plannıng, Control & Performance Measurement
5. Risk Management

Son ders benim bölüm dışından seçmeli olarak aldığım ders. Ayrıca bunlara ek olarak okulda haftada iki akşam isveççe derslerine gidiyorum.

Uzun zamandır okul hakkında birşeyler yamamıştım, hastalık bahane olmuş oldu..   :)

1 yorum yapıldı!.:

  1. alttan desiniz olsa yinede tez alabiliyormusunuz? yani tum dersleri vermeden tez yazmaya baslamak mumkunmu?

    YanıtlaSil

 
Blogger Templates