Social Icons

www.isvecteyasam.com

07 Mart 2012

İsveç'ten son durumlar - 3

Geçen cuma günü sunumum olacaktı diyordum ya, oldu ve çokta güzel geçti. Bizim koornatörün epey hoşuna gitti. benim sunumu sanırım şirketlere sunacakmış, bende ben sunayım dedim. Projeyi şimdi şirketlere satma çabasındalar.

Aynı cuma günü master tezi konusunda haber beklediğimiz son bir şirket kalmıştı ve onlarda maalesef başkasını seçtiklerini söylediler. Elde master tezi konusunda birşey kalmadı derken, sunumunu yaptığım projede aynı konu üzerine master tezini yazabilme imkanım çıktı. Buda güzel tabi.. 


Gene aynı cuma günü çok önemli bir haber beklediğim şirketten görüşme için kabul aldım. Okula ocak başında Rolls Royce'dan iki kişi hem şirket tanıtımına hemde şirketteki mezuniyet programları hakkında bilgi vermeye gelmişti. Bende onların sunumuna gitmiş, ardından da Rolls-Royce Graduate Programına başvuruyu yapmıştım. Cuma günü görüşme yapmak istediklerine dair e-mail geldi. :) E-mailde görüşmenin Norveç'te yapılacağı tüm masraflarımızın karşılanacağı yazıyordu. Bizden de görüşmeye geleceğimize dair bir onay maili istiyorlardı. Bende önce Anna ve annemleri aradım, haberi verdim. Ardından da yakın arkadaşlarımla konuştum. Bizim bölümden  toplam 7 kişi görüşmeye çağrılmıştı ve 2 sı yakın arkadaşlarımdı. 

Hemen uçak biletlerini aldık pazartesi için. Sonrasında hazırlıklara başladık. Ardından pazartesi Norveç'in Ålesund şehrine Oslo aktarmalı olarak uçtuk. 

Dün tüm gün süren görüşmelerden sonra gece bitmiş bir halde eve döndük. Bakalım kısa süre sonra cevaplarını alacakmışız.

Rolls-Royce görüşmesi ve Ålesund için ayrı detaylı yazılar yazmak istiyorum, o sebeple burada detaylara girmiyorum. O yazılarda bugün, yarın gelirler zaten..

İşte böyle cuma günü epey bir macera yaşadık. Telefonumu iki kez şarj etmek zorunda kaldım. Ama sonunda Rolls-Royce ile iş görüşmesi yapmanın keyfini çıkardık. :)

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates