Social Icons

www.isvecteyasam.com

12 Nisan 2013

Noo!.. Head Hunters caught me!

Epeydir internette sosyal medyanın iş bulma konusunda faydaları hakkında bir tomar yazı okudum, kesin sizde okumuşsunuzdur. Her ne kadar sosyal medya üzerinde, özellikle Linkedin, az buçuk aktif olsam da, asla buradan iş kariye alanında bir fayda sağlanabileceğini düşünmemiştim. 

Sosyal medyayı, özellikle twitter ve facebook, benden uzakta yaşayan yakın çevremle iletişimi sürdürmek için kullanmaktayım. Tabi arada iş görüşmesine falan giderken, görüşeceğim kişininde facebook profilini bulup nasıl biri olsuduğunu tahmin etmeye çalışmışlığımda vardır tabi. Ayrıca Linkedin sayesinde bu kişilerin özgeçmişlerine ulaşma fırsatım oluyordu tabi. 

Neyse işte ben bu şekilde, sosyal medya ile pek profesyonel olmayan ilişkiler içinde yaşayıp giderken, dün Dünyanın taa öbür ucundan iş teklifi aldım. Dün Linkedin üzerinden bir kariyer firması iş teklifinde bulundu. 

Beni üye olduğum mühendislik grubundan bulduıklarını ve suan çalıştığım işin ve özgeçmişimin aradıkları elemanın özelliklerine denk geldiğini falan söyleyip, iş teklifinde bulunmuşlar. 

İş Amerika'da sektöründe lider firmadaymış falan. Adamlara henüz cevap vermedim ama daha yeni işe gireli şurada 7 ay olalı, yeni işi, yeni yeni kurduğumuzun düzeni bırakıp, taa Amerika'lara gidecek halimiz yok. 

Ama bu teklif sosyal medyaya karşı görüşlerimi sorgulamama sebep olamdı değil!

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates