Social Icons

www.isvecteyasam.com

21 Ocak 2007

Karlar duser....Duser..Kalkar..Yurur..Kosar..Sonra iyice azitir...

Ve nihayet Isvec'te kar gorduk..Buraya gelmeden once ne dusunuyordum, ama buldum..Kar falan yoktu herkesín bana israrla sormasina ragmen..Hatta arada ciseleyen yagmurdan baska birsey yoktu..

Nihayet kar basladi ve bizde kis ayinda oldugumuzun farkina vardik..

Bugun Natalia ile ogleden sonra markete gidip bir suru yiyecek aldik..
Bunlar;

Pizza + Bira + Dondurma + patlamis misir(evde vardi) + Film (buda evde vardi)=Depresyon

Saatler Tayland'da 22:00'i, Turkiye'de 17:00'yi, Ispanya'da 16:00'yi ve Isvec'te de 16:00'yi gosterirken, depresif insanlar gibi aksam saatlerine yavas adimlarla tedirgin tedirgin ilerlemeye koyulmustuk ki, sabahtan beri araliklarla utangac bir sevgili gibi yuzunu
gosteren kar, bir anda alismisligin insanlara verdigi bir rahatlikla konusmaya basladi..Konustu..Konustukca yurudu..Yurudu..Kosmaya basladi..Cigirindan cikti sonunda..Suan saatler tayland da sabah oldugunu gosterirken ve horozlar coktan ötmeyi kesmisken, burda gece yarisini asali epey olmus durumda ve kar hala deliler gibi yagmakta... Sagolsun kar, depresifligin dingin ama sessiz sularinda dalgalanan yelkenlimizi alip, afrikali insanlarin kendilerini cennette zannedecegi sekilde heryerin bembeyaz karlar altinda, havanin iliman oldugu pamuktan bir koseye surukleyerek, aksamimizin kar topu savasi ve yarim kalan ama sabah kalkinca devam edecegimiz kardan adamimiz ile eglenceli bir bicimde gecmesini sagladi..

Bugun yolda, gecen hafta Natalia'nin benim burcumla ve onun hangi gruba girdigiyle ilgili sorusunu dusundumde...Burcumun hala hangi gruba girdigini bilmiyorum ki zaten astrolojiye de inanmiyorum ama sunu soyleyebilirim..Sanirim ben topragim ama icinde hava kabarciklarini barindiran..Onunla birlikte degiskenlik gosteriyorum.. Uzun zamandir güzü yasayan vucudum bugun karin yagmasi ile kendini yenilenmis hissetti..Natalia'dan bana gecmesine ramak kalan defresif hale de girmeden ciktim..Uzaklastim ve arkama bile bakmadim..

Lafi uzattin..Isin özu ne, ne demek istiyorsun derseniz...

Kar yagdi ya.. Onu diyorum..

Mutlu oldum...

:)))

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates