Social Icons

www.isvecteyasam.com

11 Şubat 2007

Kuaför Macerasi ve Bir ilk hayatimda..

Merhabalar..

Bu sefer karsiniza kesilip, kirpilmis biri olarak cikiyorum..

Evet uzun zamandir sacalrim epey uzamisti ve burada kuaförlere epey para (170 kron) ödedigimiz icin kuaföre gitmek eyrine Natalia'nin ben keseyim teklifine tamam dedim..Demesemiydim acaba?

Dun aksam oturdum Natalia'nin önune..Aldi eline makasi basladi beni kirpmaya..Öyle kesiyordu ki cekistire cekistire, bir ara kafa derimi aliyor sandim.. :))

Neyse 1 saat kadar suren
kapismadan sonra sac kesimi bitti ve resimlerden de gorebileceginiz uzere kirpilmis koyuna döndum..Neyse sonra ben aldim elime makasi ayna karsisinda bakladim duzeltmeye..Sonunda ortaya cok iyi olmasada birseyler cikti..

Bu ilk defa geldi basima.. :))

Bilmiyorum bir sonraki sefere bu kuaföru tercih edermiyim?

Etmem... :))

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates