Social Icons

www.isvecteyasam.com

15 Şubat 2007

Soguk bir pazartesi ve okuldaki kis sporlari gunu..

Gecen pazartesi (ayin 12'sine tekabur etmekte) okuldaki "Kis Sporu Gunu" dolayisiyla, bizde bazi ögrencielr ve birkac hoca ile bilikte okula 15 dakikalik yurume mesafesindeki Gubbängen Buz Pateni pistine gittik..Okulda Jerry'den ödunc aldigimiz patenlerimizle..

Nede olsa ilk kez buz pateni yapacagim icin birazcik tedirginlik avrdi..Acaba diyordum bir yerlerimi kirar miyim? Hayir kirmadim ama vucudumun envai cesit yerinde olusan alliklarla morluklarin olusmasina da engel olamadim..

Alana vardigimizda heryer minicik minicik (yas ortalamasi 6-7 olan) cocuklarla doluydu ve hepsi paten yapmayi ögreniyorlardi.. Ve hepside jet gibi bir o yana bir bu yana kayip duruyorlardi.. Eee..Sonra ben ciktim sahneye..Pek bir zevkliydi ama surekli yerlerde surunmekten, alandaki buz uzerinde olusan ince kar tabakasini iyice temizledim..

Velhasil iyi eglendik..Ama boyle gunlerde yaninda yiyecek goturmek gerkiyormus yoksa bir sure sonra acikiyorsun ve aalcak biryerde olmadigi icin, buna insanlar yerken sen bakiyorsun.. Bizde Bizimkilerle oradan ayrilip okula geldik ki birseyler yiyelim diye ama o gun yemekte domuz eti varmis ve okulada yemek saatinin sonuna yetistigimiz icinde bizler icin yapilan yemek bittiginden salata ve petsimetle idare ermek zorunda kaldim...

Resimleride ekledim iste..

O degilde bu Isvec'te boyle gunlerin olamsi ve cocuklarin her turlu sporla ugrastirilmalari cok guzel onalrin gelisimi acisindan..Sadece futbol, basketbol yada voleybol gibi topla oynanan sporlarla yetinmiyorlar..Buda saglikli gelisimleri ve bakis acilarinin genislemesinde bence onemli rol oynuyor..

Bak kiskaniyor insan burada bunalri.. Bizde neden yok.. Birbirimizie nasil kazik atariz diyekafa yoracagimiza neden bizim cocukalrimiz bunalrdan mahrum diye kafa yormuyoruz... Anlamiyorum..

1 yorum yapıldı!.:

 
Blogger Templates