Social Icons

www.isvecteyasam.com

21 Şubat 2007

Ne dusundum.. Ne yazdim...

Merhabalar... :(

Pazartesi baslayan ve bugun ogleden sonra sona eren "dönem arasi egitimiz" den yorgun bir sekilde gelip odamda otururken uyuyakalmisim.. Egitim genel bildigimiz egitimlerdendi ve cok yeni bir sey kattigini soyleyemem bana.. Bilinen, onceden de onlarca kez soylenen seyleri soyleyip geldik iste ama bazen eglenceli olmadi degil elbette.. Ama genel itibariyle benim icin sIkicI idi.. Ama sanirim bu benden kaynaklaniyor..

Aslina bakilirsa bu aralar canim cok sIkkIn.. Neye mi? Bilmiyorum.. Elimin altinda hersey var.. Ekmek elden su golden.. Sadece bazen kendimi cok yalniz hissediyorum ama nedir bu bilmiyorum? Yada nasil bir yalnizliktir... Bugun bunun uzerine bayagi dusundum ve sanirim hayatimda ki monotonluktan geliyor.. Aslinda hayatim monotonda sayilmaz ama nedir bilmiyorum?



Suan yukarda yazdiklarima bakiyorumda o kadar cunleden bir anlam cikaramadim.. Sacmalamisim.. Celiskili cumleler kurmusum..

Dedim ya belki bu diger tum gonullulerin basina gelen projemin ortasinda olmanin verdigi eve donme zamani ile iyice alisma arasinda, arafta kalmak, sIkIsmak, gidip gelmek belkide... Yada belkide havalr herseyim asil sorumlusu.. Nede olsa Isvec, intahar olaylarinda dunyanin basta gelen ulkelerinden biri...

Bilmiyorum..Ne anlatacaktim neler yazdim..

Egitim bitti iste..Eldivenimin tekini kaybetmistim..Yeni eldiven aldim bugun..Havalar cok soguk.. Suan -15 derece.. Haftaya okulda kis sporlari tatili var ondan kuzeye gidecez.. Daha soguk olacak hersey...

1 yorum yapıldı!.:

  1. Merhabalar Onur :)Ben Onur (trz). Okudum yazını beğendim, okuduğumu belli edim yorum yapiim dedim. Salıcakla, selametle hep neşeyle kal. Görüştük, görüşüyoruz, gene de görüşcez ;).

    YanıtlaSil

 
Blogger Templates