Social Icons

www.isvecteyasam.com

05 Mart 2007

Kis Sporlari Tatili..Kuzey..Kar ve Kayak..

Hani zamaninda bahsetmistim burada okullarda kis sporlari tatili var diye iste gecen haftaydi..Bizi de organizasyonumuz kuzeye Åre yakinlarindaki Bydalen'e davet etmisti.. Tutorumuz Inger ve ailesinin su, tuvalet bulunmayan dag evlerinde 5 gun kaldik ama cok eglendik. Pazartesi gecesi yola ciarak 8 saat suren trendeki kompartiman yolculugunun ardindan Inger bizleri karsiladi ve kahvalti icin Natalia ve Cordula'yi enistesinin evine biraktiktan sonra Karim ile bende Inger'in evine gittik.. Ardindan Kayak yapmak icin kayak merkezine gidip bizlere uygun kayak takimlarini kiraladik ve basladik kaymaya.. Elbette benim icin bir ilk oldugu icin bize bir kayak hocasi tuttular.. Toplam iki saatlik bir egitimden sonra birazda cesaretle basladik kaymaya dagdan asagi.. 4 gunun ardindan Kayak yapmayi ögrensemde, dusme, dagdan asagi yuvarlanma gibi spor dallarinda yuksek seviyelere ulastim. Ama cok eglendim..

Baska neler yaptik o hafta?

Yuzme havuzuna gittik. Sauna da (burada pek populer) terledik.. Natalia ve Cordula saunadan sonra karda yuvarlandilar..Sahsen ben yemedim.. Belki baska sefere.. Gece baykuslari dinledik.. Yolda durup geyikleri gözlemlemeye calistik ama pek beceremedik.. Bu arada ilk gun ben dizimi incittim ve diger gunleri bandajla tamamladim..

Veee guzel bir haftanin ardindan cumartesi sabahi saat 04:30 gibi evimize ulastik ama uyuduk mu saniyorsunuz? Yoo..

Neden mi?

Diger yaziyi beklemelisiniz....

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates