Social Icons

www.isvecteyasam.com

30 Mart 2007

Sosyallik ve Asosyallik arasindaki ince cizgi uzerinde..



Tam anlamiyla cilginlik bu..

Ne mi?

Gecen gun internetten film muzik yada program indirebilecegimiz bir suru forum sitesi bulmustum ve dedim bai bir ikide oyun indireyim oynariz can sIkildikca dedim ama suan goruyorum canimizda surekli sIkIliyormus meger..

Once ben basladim oynamaya sonra bu cilginlik benden Karim'a, bugunde
Cordula'ya gecti.

Suan evde 3 bilgisayar calisiyor ve ben nette bu satirlari yazarken 10 cm yanimda Karim "Civilization 3" oynuyor karsimda ise Cordula "Caesar 3" oynuyor.. Bende onlari izliyordum ama suan Natalia'dan bilgisayarini alarak nette takiliyorum.. Sadece Natalia kaldi aramizda sosyal hayattan uzaklasan..

Bakalim onu da bekliyoruz aramiza...


0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates