Social Icons

www.isvecteyasam.com

09 Şubat 2010

Haftalık, aylık buluşmalar..

İnsan doğal olarak hayatında bazı rutinlerin olmasından hoşlanıyor. Bu rutinler çok olmadığı sürece hayata değerde katıyorlar. Benimde şimdi bazı rutin buluşmalarım oluşmaya başladı. Nede olsa İsveç'te olmasa da Uppsala'da yeniyiz.

Önceki yazıda da anlattığım gibi ben hala dil öğrenme aşkıyla çeşitli grupları denemeye devam ediyorum. Şimdi tabi bunların bazıları da yavaştan benim rutinlerim arasına girmeye başladı. Tüm dil öğrenme aşkıyla denediğim yerlerden başka bir yazıda bahsetmeyi planlıyorum ama her perşembe gittiğim İsveçli gönüllülerle İsveççe konuşma kurşundan bugün bahsetmezsek olmaz tabi.. Burada gönüllü isveçlilerle oturup günlük haberlerden havadan sudan konuşuyoruz. Daha doğrusu onlar konuşuyor biz anlamaya çalışıyoruz :))

Her ayın ilk pazartesi: Buda geçen ay ilk kez gittiğim ama pek bir de keyif aldığım bir buluşmada Couchsurfing buluşmaları. Konuşma dilimiz genelde ingilizce olsada arada başka dillerde giriyor muhabbete. Genel konumuz gezginlerin deneyimleri fakat oda sadece insanların ortama ısınmasını sağlıyor o kadar. Bir süre sonra herkes farklı konulara dalıyor zaten. Sanırım buda benim aylık rutinlerimden biri oldu diyebilirim.

Her ayın ilk çarşambası: Buda gelmesini iple çektiğim başka bir rutin buluşmam. Buna da sadece iki aydır katılsamda şimdiden birçok arkadaş edindim bile..Peki nedir bu buluşma? TSAF ( İsveç Türk Üniversiteliler Derneği) buluşmalarının amacıda İsveç'te yaşayan üniversite de okuyan yada mezun olmuş kişileri bir araya getirip bilgi paylaşımı sağlanmasını sağlayan bunu yaparken de muazzam bilgi yüklü bir topluluk ortaya çıkaran organizasyon. Muazzam bir iş yapıyorlar.. Burada bende tüm gece türkçe konuşmanın keyfini yaşıyorum.

Her ayın 26-28'i arası bir gün: Buda bizim arkadaşlarla kendimizin ortaya çıkardığı artık sürekliliği olan bir etkinlik akşamı. Bu etkinliğin adida SUSHİ Klübben. Buda bizim arkadaşlarla en azından ayda bir kez toplu halde bir araya gelmemizi sağlıyor. Tabi her ayda farklı bir sushi restoranını deneyerek bir yandan da Uppsala'da ki sushi restoranları hakkında bilgi toplamış oluyoruz. Buda kaçırılmayacak rutinlerimden biri.


0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates