Social Icons

www.isvecteyasam.com

04 Şubat 2011

Staj, yaza yapacak birseyler

Isvec'te okuyorsaniz ve yaz aylarini calismadan gecirmek istemiyorsaniz yada tatile gitmeyecekseniz, yapilacak en iyi sey olarak staj yapabilir yada burada sommarjobb denilen yazlik gecici islerde calisabilirsiniz. Ocak-Subat aylari basvurular icin en iyi donemler. Sonrasinda genelde ya yer kalmiyormus, yada sirketler coktan stajerlerini yada calisanlarini secmis oluyorlarmis. 

Bende su siralar haril haril aramalara basladim. Gecen donem de, hatirlayanlariniz olur, staj ariyordum ama o zaman ki staji sadece dil gelistirmek amaciyla ariyordum. Bu sene ise normal  KTH'de aldigim Uretim muhendisligi egitimi uzerine biseyler ariyorum. E-mailleri yollamaya basladim ve bekliyorum simdilerde.

Elbette her zaman ki gibi maillerin coguna cevap bile gelmiyor ve bir noktadan sonra cevap gelsinde olumsuz olsada onemli degil demeye basliyorsun. 

Ben henuz yeni basladim sirketlere mail atmaya ama simdiden sabirsizlanmaya basladim bile.

1 yorum yapıldı!.:

  1. merhaba bir yerler ayarlayabildin mi bende arıyorum eğer bulduysan nasıl yapılacağı hakkında yardım edermisin. yunusemreyildiz38@gmail.com

    YanıtlaSil

 
Blogger Templates