Social Icons

www.isvecteyasam.com

14 Ağustos 2012

20 - 30 - 31 Agustos

KTH girişi
Artık tez konusunda sona yaklaşıyoruz. Geçen hafta Sandvik'te danışmanlarımla yaptığımız görüşmede hem tez konusunda feedback aldım hem de şirkette ki sunumu ne zaman yapacağım konusunda karar aldık. Tezin şirketteki sunumu 30 ağustosta olacak. İlk başta korktuğum gibi, feedback konusunda da çok bir eleştrii almadım tezde. Sadece ufak tefek bir iki yorum ve bazı bölümleri geliştirmem konusunda tavsiye, o kadar. Şimdilerde onlarla uğraşıyorum.  Dün de okulda danışmanımla konuşmaya çalıştım ama kendisi tatilde olduğu için ulaşamadım kendisine. Sonrasında bölüm koordinatörü ile konuştum ve en azından okulda tez sunumu için bir gün ayarladım ama tabi öncesinde tezin benim okuldaki danışmanım tarafından onaylanması gerekiyor. Ayrıca tezi okuyup, bana sunum sırasında sorular soracak kişiyide belirledi okuldaki koordinatör. Şimdi sadece danışmandan onay alıp, tezin bir kopyasını hem koordinatöre hem de
opponent'a yollamak kaldı. Tabi sonrasında sunum hazırlanması gerekiyor.  Okulda ve şirkette ayrı sunumlar yapılacağından ve her ikisininde ilgi alanları farklı olduğundan iki ayrı sunum yapmam gerekecek. yani yapacak iş çok ama vakit çok az. Ayrıca ayın gene 31'inde Norveç'e geçmeyi planlıyorum bu sebeple de gitmeden tüm arkadaşlarla vakit geçirme çabasındayım ama dedim ya vakit yok işte. Stres stres stres ama yüzdük yüzdük sonuna geldik. 17 gün içinde birçok şey bitmiş birçok şey yeni başlamış olacak. 

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates