Social Icons

www.isvecteyasam.com

23 Ağustos 2012

Ålesund

Tezi bitirip, işe başlamama sadece 10 kaldı. Norveç çalışma vizem ve İngiltere vizem çıktılar. Sadece Norveç'te yaşayacağımız yer olan Ålesund'ta kalacak yer sorunu hala çözülmüş değil ama onunda bu kalan sürede halledileceğini sanıyorum. Şimdilik sadece odaklandığım haftaya perşembe günü Sandvik'te  yapacağım son tez sunumu, gerçi onun içinde içimden hiç çalışmak gelmiyor ama bakacaz artık.

Neyse gene daldım yazmaya paylaşacağım şeyi unuttum. Bgün size birkaç ay süreyle yaşayacağımız Norveç'in Ålesund şehrinin belediyesinin hazırladığı tanıtım filmini paylaşmak istemem. 

Lafı fazla uzatmayalım da filmi izliyelim..


1 yorum yapıldı!.:

  1. Merhaba,
    Bankalar bir kredi elde etmek için size dönüyor,
    Şirketim size yardımcı olması için endişelenmeyin.
    En az 2.000,00 TL'den 20'ye, milyon TL'den
    Bugün kredi için başvurun.
    Iletişim e-posta bağlantısı: rajskionlineloanservice@gmail.com

    Saygılarımızla.
    şirket
    Bay Rajski.

    YanıtlaSil

 
Blogger Templates