Social Icons

www.isvecteyasam.com

03 Eylül 2010

Universite ile cüzdanimdaki siskinligin baglantisi

Bugun universitedeki ilk haftami geride biraktim ve bunun yansimalarini cuzdanimdaki sisiklikte görebiliyorum. Hayir para falan almadim biyerlerden. Sadece son bir haftada elime gecen kart sayisi sayesinde olustu bu siskinlik. Nasil mi?

Bugun elime gecen son ögrenci birligi uyelik kartimla, sadece okuldan ve okulla baglantili olarak aldigim kart sayisi 6 oldu. Bunlar sirasiyla,

1. SJ Karti: Universiteye Uppsala'dan gelip gittigim icin aldigim aylik sinirsiz kullanimlik tren karti

2. SL - Access Karti: Stockholm icinde ay boyunca sinirsiz olarak metro, otobus, ve digerleri ile ulasimimi saglayacak olan ulasim karti
3. Ögrenciligimi ispatma (~cezadan kurtaran) Karti: Ögrenci kimligim gelene kadar SL Center'dan bana verilen ögrenci oldugumu ispatmaya yarayan ve beni buyuk miktarda ceza yemekten koruyacak olan kart.(Ama bu sadece karton).
4. Okul - Access Karti: Okul icinde kilitli kapilari (bilgisayar odasi, lab gibi) acmama yardimci olacak karti
5. Okul Kutuphane Karti: Okula kayit yaptirdiktan sonra aldigim karti.
6. THS Uyelik Karti: Onceki gun Ögrenci Birligine (THS) uye oldum ve oradan aldigim ve bana buyuk indirimlerin onunu acan kart. (Birasal bazda %75'lere varan indirim kazanci)
7. Stockholm Kutuphane Karti: Bulunsun bir kenarda diye almis oldugum kart.
8. Uppsala Kutuphane Karti: Gecen sene bana cok yardimci olan kart. Bugun buralardaysam hep bu kart sayesinde.

Iste okulla alakali olarak cuzdani bir hafta icinde giris yaparak sismesine sebep olan kartlar bunlar. Tabi gene olmazsa olmaz Isvec ve Turk Kimlik kartlarim, Visa kartim ve Ikea kartim(ne gereksiz demeyin, buyuk indirim yapiyor) cuzdanimda uzun bir sure bu yeni arkadaslariyla bir arada kalacaklar (Ikea karttan pek emin deligim:)).

Birde sanirim universiteden yakinda bir ögrenci kimligi dahil olabilir bu kart koleksiyonuna.

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates