Social Icons

www.isvecteyasam.com

07 Kasım 2011

15-16 Kasım THS Armada

Bugün yakın yerler yazılarına haftaya KTH'da gerçekleştirilecek olan THS ARMADA kariyer günleri hakkında yazacağım yazı sebebiyle ara veriyorum. 

THS Armada, uzun yazılımıyla, Tekniska Hogskolans Studentkårs ARbetsMArknadsDAgar (Teknik üniversite öğrenci birliği Kariyer günleri) her yıl kasım ayında gerçekleştirilen ve yaklaşık 10000 öğrenci ile 100'un üzerinde farklı şirketi biraraya getiren bir etkinliktir. Bu sayede öğrenciler şirketleri tanırken, şirketlerde geleceğin çalışanlarını seçme fırsatı yakalarlar.


İlk Armada 1981 yılında gerçekleştirilmiş ve o yıldan beri her kasım gerçekleştirilmeye devam etmekte. Bu yıl Armada'nın 30. yılı. Bu sebeple suana kadar en fazla şirket katılımı gerçekleştirilmeye çalışılıyor. Tam olarak 152 şirket bu sebeple bu sene Armada'da yerini alacak.

Ben de bu sene Armada'da görevliyim. Aslında sizlerle paylaşmadım ama yaklaşık 2 ay önce Armada için seçimler vardı ve bende bir şirkete yardımcı oalrak başvuru yapmıştım. İşin daha da ilginç yanı, bir gün bir arkadaşla okulda isveççe üzerine konuşarak bizim bölüme gidiyorduk. O sırada Armada'yı tanıtan diğer öğrencilere denk geldik, Dedik bari hadi isveçcemizi deneyelim çünkü Armada'da çalışmak için isveççe zorunluluğu var, nede olsa şirketlerle sürekli iletişimde bulunulması gerekli. Neyse o gün konuştuğumuz görevli kız benimde başvurabileceğimi, isveçcemin bunun için yeterli oldgünü söyleyince bende en azından farklı insanlarla isveççe konuşup, isveçcemi geliştiririm umuduyla başvurdum. Ardından görüşme yapıldı ve sonunda bende SKB (Svensk Kärnbränslehantering AB - İsveç Nükleer Atık Yönetim AŞ) şirketinin Armada sırasında yardımcısı olacağım ve iki gün boyunca standlarında öğrencileri bilgilendirmelerine yardım edeceğim. 

Ayrıca tabi Armada öncesinde ve sonrasında gerçekletirilecek olan çeşitli semirlerde de çalışağım, çalışıyorum.

Bu sene Armada 15-16 kasım tarihlerinde gerçekleştirilecek. 15 kasım akşamı önce şirket yöneticileri ve Armada'da görevli öğrenciler için Globen'de bir akşam yemeği düzenlenecek. fakat bu yemeğe isterse diğer öğrencilerde katılabilirler. Fiyatı biraz yüksek ama. Akşam yemeğinin ardından, gece parti düzenlenecek. Burayada tüm öğrenciler davetli ve fiyatıda 100 kron.

Bende haftaya pazartesi SKB'den gelecek görevli bir bayan ile şirketin standını kuracağız. Zaten resimleri hem buraya hemde facebook sayfamıza koyarım özaman.

Bende gelecek hafta bakalım, şirketlerle görüşüp benim master tezi için biryerler bulmayı amaçlıyorum, şu ana kadar pek birşey çıktı diyemem ama bakalım haftaya neler olacak!

Ayrıca bu hafta içinde Armada tarafından gerçekleştirilecek olan etkinliklerin listesinide aşağıda Armada'nın web sitesinden bulabilirsiniz.

SKB, detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz!
Armada detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz!

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates