Social Icons

www.isvecteyasam.com

09 Kasım 2011

Ben masajdan anlamam ki!.. :)

Bildiğiniz gibi bizim Anna'nın babası japon. Bizim bu sebeple uzun zamandır gerçekleştirmeye çalıştığımız bir ailece Japonya gezisi var. Böylece hem Japonya'yi görmüs oalcagim, hemde ailece Anna'nin babannelerini ziyaret etmis tanimis olacagim. 

Geçen sene paskalya tatili için biletleri almıştık ama işte önce deprem sonra da tsumanı felakatenden sonra biletleri iptal etmek zorunda kaldık. Topluca Japonya'ya gitme hayalimizde ertelendi bir süre. İşte bu sene gene aynı amaçla aldık bakalım nisan ayı için. Umarım bu sene bir aksilik olamdan gidebiliriz Japonya'ya ve Anna'nın bir de japon tarafını yerinde görmüş olurum.

Neyse bende bu amaçla planlar yapmaya başladım gene. Aklımda bulunan süpriz bir plan için, japon bir internet sitesine mail attım ama otomatik verilen cevabı görünce şaşırmadım desem yalan olur. Resme bakarsanız sizde eminim çok güleceksiniz.

Adamlara attığım mesaj için ( daha doğrusu yaptığım masaj için) teşekkür ediyorlardı.. ahahahaa.. Ah be Japonya şimdiden eğlendirmeye başladın beni.. :)


2 yorum yapıldı!.:

  1. daha cok sasiracaksin ;) ozellikle r v l harfleri icin gozunu 4 ac geldiginde ;)
    hosgeliyorsunuz guzel gecer insallah

    YanıtlaSil
  2. hahah.. Tesekullel Sellose.. :)

    Özellikle R-L ikilisine aliskinim Anna'nin babasindan.. Zaten benim adim uzun bir sure Onul'du, Anna'nin uzun cabalaridan sonra adimi ögrendi sayilir :) Gerci simdide hala arada Onur'dan Onul'a kaymiyor degil hani.. :)

    YanıtlaSil

 
Blogger Templates