Social Icons

www.isvecteyasam.com

21 Haziran 2010

SAS - G - A yada B.. Bakalim hangisi!..

Bugun okula gidip benim isvecce hocasindan "Bu cocugun notu henuz belli olmasa da seviye tespit sinavina girecek kapasite var" gibisinden bir belge alip CVL (Bizim Halkegitim merkezi gibi..)'e gittim. Ardindan yarin seviye tespit sinavi icin gun ayarlayip dondum eve..

Yarin sabah 08:30 seviye tespit sinavini yapacagim..

Sinavin bir ornegini burada bulabilirsiniz.

Neden bu sinava girecegim onuda aciklayayim..

SFi- D aslinda ilkogretim isveccesi seviyesi diyebiliriz ve hemen bunun ardindan SAS-G (Svenska som andra språk grund) geliyor.

SAS-G'den sonra SAS-A ve SAS-B geliyor. Bunlarda lise kurslari.. Bunlari aldiktan sonra artik universiteye basvurulabilir (Tabi baska dersleri de almaniz gerekecektir basvurdugunuz bolume gore). Fakat benim amacim univeristeye baslayinca baska bir dil daha ögrenmek o sebeple bu kurlari olabildigince cabuk hoplaya hoplaya gecip, universite derslerine basvurmam gerekiyor.


Iste boyle, sinavin sonucunu hemen zaten o anda ogreniyorsunuz, o sebeple yarin ki yazida sonucu soylerim sizlere de..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates