Social Icons

www.isvecteyasam.com

22 Haziran 2010

A'mi, B'mi yoksa G'mi? Ve Sonuc..

Uzun zamandir yapmadigimin aksine bugun erkenden kalkip seviye tespit sinavini yapmaya gittim. Sinav toplamda 2,5 saat arti konusma bolumu olarak surdu. Sonuc soyle;

Okuma : SAS-A
Dinleme : SAS-B
Yazma : SAS-A
Konusma : SAS-B

olarak ortaya cikti. Genel olarakta SAS-A kursuna baslayacagim. Kurs acik ogretim seklinde olacak. Burada kisa bilgi bilgide vereyim. Devletten burs alanlar kursu 5 hafta icinde tamamlamak zorunda ama benim boyle bir durumum olmadigi icin istedigim zaman tamamlayabilirmisim kursu.

Sanirim haftaya pazartesi baslayacagim kursa ve Turkiye'de bitiririm herhalde..

Ha bu arada soylemedim degil mi?

Temmuzun basinda Turkiye'ye uzunca bir tatil icin donuyorum. nasilda burnumda tutuyor bir bilseniz Iznik, arkadaslar ve özellikle de ailem. Sonucta arkadaslarin bazilari ile son 10 icinde bir sekilde bulusma firsatimiz oldu ama ailemle boyle firsat yakalayamadik. Bu sebeple en cokta onlari cok ozledim..

Neyse simdiden anneme listeyi verdim :p yapacak yemekleri, tatlilari bir bir.. :)) Nede olsa artik emekli oldu bol bol vakti var :)

iste boyle 7 haftalik Turkiye tatili sirasinda hem SAS-A'yi aradan cikaririm hemde bol bol ozlem gidermis olurum.

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates