Social Icons

www.isvecteyasam.com

18 Haziran 2010

Sfi, Nationella Provet ve Gunun Özeti..Bölum-3

Biraz once ilk sozlu sinavdan cikip eve geldim. Disariya baksaniz haziranin ortasi demezsiniz.. Bir yagmur, bir hava varki sormayin... Sanki sonbahar...

Neyse eve geldim iste, simdi bir yandan bloglarken bir yandan da TV'de Almanya- Sirbistan macina bakiyorum ama cok keyifli bir mac sayilmaz.

Evet sozlu sinava gelirsek gene, sinav toplamda yarim saat surdu ve ilk bolumu 15 dk olarak baska bir ogrenci ile bir konu uzerine tartistik. Ardindan ben disari ciktim ve o ba ska bir konuda yalniz konustu. Sonradan sira bana geldi konusmak icin. Bana sorulan soru...

Suan macta gol oldu, bir kirmizi kart cikti hemen gol oncesinde o yuzden yazmadan edemedim..

Bana sorulan soru... keyifli bir partiyi anlatmakti. kolaydi, ki zaten bir de topu topu 5 dk konusma suresi vardi. Keyifli kolay bir sekilde bitti.

Simdi sadece ayin 28'inde ki internetten uzerinden yapilacak sozlu sinav kaldi fakat benim not zaten belli. O sadece formalite icabi olacak..

Not konusuna gelince muhtemelen benim notum VG olacak ama tabi emin olamiyorum simdiden. Peki nedir bu VG? Ne anlama geliyor bizim Turk sistemi ile kiyaslayinca?

Isvecte tum ogrenim hayati boyunca sadece bu sistem var ve toplam 4 not olcegi var.

IG-G-VG-MVG

IG: Icke Godkänd - Dersi gecemediginiz anlamina geliyor.
G : Godkänd - Dersi gectiniz.
VG: Väl Godkänd - Dersi basariyla gectiniz

MVG bizim pekiyi gibi bir sey ama liseden sonra bir daha MVG alinamiyor. Universitede yada diger kurslarda MVG yok.

Ayrica insanlar 14 yasina gelene kadar okuldan not almiyorlar sadece ogrenip ogrenmedikleri durumuna ve sinifin hedefine gore sinif geciyorlar.

Boylece kisaca Isvec'te not sistemi hakkinda da bilgi vermis olduk.

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates