Social Icons

www.isvecteyasam.com

04 Haziran 2010

Eurovision, Alman Turist ve Hindistan Cevizi..


Gecen hafta sonu hemen herkesin bildigi gibi Eurovision vardi ekranlarda ve bizde bu furyaya dahil olduk. Olmamak elde degil, cunku Isvec'te Eurovision Melodifestivalen diye biliniyor ve buyuk final gecesinin birkac ay oncesinden ulkede secmeler yapiliyor. Halk oylamasi ve juri puanlari ve arti diger birkac ulkeden verilen puanlar sonucunda finale gonderilecek sarki ve sarkici seciliyor.

Bu sene bilindigi gibi Turkiye'yi Manga temsil etti ve guzel de bir sonucla, 2.'likle dondu. Isvec'i ise yillardan sonra kimse finallerde temsil edemedi. Cunku Isvec'te oylamalari Anna Bergendahl - This is my world isimli sarkisiyla kazandi fakat yari final secmelerinde elendi. Bu Isvec'te uzun yillardir ilk kez oluyormus. Herkeste bir sok gorseniz, gazetelerde epey yazdilar bu konuda..


Neyse bizde furyaya ayak uydurduk dedim ya, olay soyle.. Arkadaslarin evinde toplandik ve herkes kendine bir ulke secip (kendi ulkesi olmayacak), onu temsilen biseyler giyecekti ayda yiyecek getirecekti. Ayrica herkes kendi yaninda yiyecek getirdi ve acik bufe yaptik o yemeklerle. Birde son olarak yarismada ilk bese girecek ulkeleri secen kisilerde yanimizda getirdigimiz mini mini hediyeleri paylasacakti.

Benim ulkem Almanya'ydi. Gerci benden baska 2 arkadas daha Almanya'yi secmisti yarismada. Anna ise Izlanda oldu. Boylece ben Eyyafyallayökül yuzunden kapanan hava trafigi sebebiyle havaalanina kalan kizgin Alman turist oldum (Hatta dedim belki iki ulke seceyim, Almanya'da yasayan Turk turist olayim sansimi ikiye katlayayim ama kabul etmediler.. :P ).

Keyifli bir geceydi. Yarismayi Almanya kazaninca bende ödül almaya hak kazandim ama ödülleri diger arkadaslarla paylasmak sartiyla. Sonucta biz 3 kisi toplam 7 odulu paylastik. Hepimiz ikiser odul aldik, bir tanede kucuk sampanyayi paylastik. Benim odullerim baseball topu ve ufak bir baseball sopasi ile bir tane hindistan cevizi oldu :))

Bu arada buradan Turkiye'ye puan ciktimi derseniz, bizim mesajlarla ( :p ) buradan 5 puan cikardik.. :)

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates