Social Icons

www.isvecteyasam.com

18 Haziran 2010

SFI, D-Kurs ve Nationalle Prov.. Bölum-1

Suanda SFI kursumun son gunundeyim ve son Nationalle Provet'in (SFI'yi bitirmek icin gerekli olan ve verilmesi gereken sinav) tam ortasindayim.

Sinav toplam 3 bölumden olusuyor ve bugun sadece ilk 2 bolumu yapacagiz son bolum iki hafta sonraya. Bugunku bolum yazili sinav okudugunu anlama, dinleme ve yazma olmak uzere 3 bölumden olusuyor. Saat 13:00'de burada ki hocalarla sozlu mulakatimizi yapacagiz. Iki hafta sonrada web-lärare dedigimiz hoca ile internet uzerinden sozlu sinavimizi gerceklestirecegim.

Sinav hakkinda bilgi verdikten sonra benim durumumu geceyim. Bugun sinav saat 08:30'da basladi ve ilk bolum olan okudugunu anlama bölumunu yaptik once ve suan mola veriyoruz. Gerci millet hala icerde devam edecekler saat 10:00'a kadar ama bencok akilli oldugumdan dolayi erken bitirdim ilk bolumu.. :))

Ama keske öyle olsaydim.. Maalesef erken bitirmemin sebebi akilli olmama degil, dun gece Fransa- Meksika maci sirasinda yedigim cipsler ve ickigim biralar sebebiyle midemde olusan patlamalardan dolayi sinavi olabildigince hizli yapip tuvalete kosmam gerektigi icin erkenden ciktim ilk bolumden. Gerci cok zor degildi ama ne yaptigimida pek hatirliyor sayilmam.

Neyse yakalsik yarim saat sonra ikinci bolume baslayacagiz. Dinleme bolumune.. Bakalim en azindan simdilik midem daha iyi, o yuzden daha rahat olacagim diye umuyorum.


0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates