Social Icons

www.isvecteyasam.com

17 Temmuz 2012

Bir hafta Türkiye molası!

Son yazıda belki son dakika kararı ile Türkiye'ye gideriz diye yazmıştım ki öyle de oldu. Bir iki gün öncesinden biletleri alıp, Türkiye'ye bir haftalığına gittik. Bu sefer hiçbir arkadaşımı göremedik, sadece ailemle vakit geçirip geri döndük. Norveç'e taşınma ve işe başlama olaylarından dolayı, belli bir süre görüşemeyebiliriz diye bir hafta boyunca çok keyifli zaman geçirdik. Şansımıza teyzemler, kuzenlerim, onların çocukları da bizimkileri ziyaete gelince, evde oldu bir şenlik havası. Bol bol hasret giderdik, piknik yapıp, geyik muhabbet çevirdik. Sabahlara kadar dondurmasına okey partileri yapıp iyice eğlendik. Bir hafta kaldık İznik'te sadece ama değdi.

Şimdi topladığım kafamla gerisin geri işlerin başına döndüm ve teze giriştim. Hergün 07:00 - 17:00 arasını teze çalışmaya ayırdım, bu sürede telefonu kapatıp, facebook'tan uzak duracağım. Bakalım şunun şurasında bir ayım kaldı tez için, işe başlamak için.


Aşağıda İznik'ten bir iki resim paylaşıyorum.


Bizim nikahı ailemin bize yaptıkları bu süprizle kutladık.

İznik'te günbatımı

İznik'te günbatımı

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates