Social Icons

www.isvecteyasam.com

04 Aralık 2011

Kısa günün karı!

Geçen gün okulda benim master tezinde danışman hocamla görüşecektim Dersim erken bittiği için danışman ile olan randevum için bir süre beklemek zorunda kaldım. Gerçi o kadar bekledikten sonra yanına gittiğimde çok acil bir işi çıktığını ertesi gün buluşup buluşamayacağımızı sorunca kabul ettim ama içindende epey saydırmadım değil.

Neyse okuldan çıktıktan sonra metro ile T-Central'e (Stockholm'de şehir merkezinin adı) geldim ve buradan tren değiştirip, eve geçecektim. O sırada birisi sırtıma atlayınca ne oluyor diye şaşırdım. Meğerse benim Uppsala'dan arkadaşım Berkan'mis üstüme atlayan. Kendisi uzun bir arayışın ardından eğitimine uygun,
istediği bir yerde staj buldu. :) Bizde Berkan'ın trenine hazır vakit varken, bir yerlere oturalım biraz muhabbet edelim dedik.  O sırada istasyonun üst katında, EA Sports şirketinin tanıtımı varmış, etrafa dev ekranlar koymuşlar insanlarda oralarda şirketin yeni bilgisayar oyunlarını deniyorlardı. Bizde FIFA 2012'yi görünce dedik, bari biraz oynayalım, bir yandanda muhabbet ederiz. 

O sırada orada görevli biri gelip ikinizdenilk gol atana bedava futbol topu vereceğim dedim. Bizde oynadık oynadık ama bir türlü gol atamadık birbirimize. :) Yaklaşık  20 dakika sonra aynı eleman baktı biz hala oradayız, golde atan yok, gelip tamam dedi ikinizede topu veriyorum. Hadi gidin artık! :)

Aldık bizde topları tabi.. Ne diyelim kısa günün karı...

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates