Social Icons

www.isvecteyasam.com

01 Aralık 2011

Master tezi konusundaki son gelişmeler!

Epeydir okul hakkında birşeyler yazamadım gitti. Bugünde yazmayacağım ama şunu belirteyim ki, bunun sebebi şu sıralar ortalığın toz duman, benim kafamında epey bir karışık olmasıdır. Konuda elbette İsveç'te master eğitiminin sonuna gelen bir öğrenci olarak master tezi.

Bildiğiniz üzere KTH'da Üretim Mühendisliği ve Yönetimi üzerine masterimi yapmaktayım ve suan da vermem gereken sadece iki dersim kaldı. Onlarda bitti sayılırlar. Ardından ocak ayında yeni dönemde sadece master tezimi yazmaya başlamak kaldı.


Okulda teorik birşeyler yazmak yada okuldaki araştırma geliştirme çalışmalarında yer almak istemediğim için epeydir haldir haldir şirketleri e-mail bombardımanına tutuyorum. Çoğundan cevap bile gelmese de bazılarından geliyor elbette. Bakalım bende şimdi bunlarla görüşüp tezin konusu hakkında ortak bir nokta bulmaya çalışıyoruz.

Suan da daha fazla detaya girmek istemiyorum çünkü burada hevesle birşeyelr yazıp sonrada hayal kırıklığına uğramak istemiyorum. Ama muhtemelen birkaç hafta içinde herşey belli olacak, ondan sonra bende sizlerle güzel haberi paylaşırım.

Üretim mühendisliği okuyorsanız ve İsveç'teyseniz hayat bazen zor olabiliyor! Canınızı sıkabiliyor!

Yakında güzel haberlerle görüşmek üzere!


Not: Resim ilk dönem ki döküm laboratuarından..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates