Social Icons

www.isvecteyasam.com

11 Ocak 2012

İş ve tez.. Sıkıştım kaldım!

Bu dönem bildiğiniz üzere benim yüksek lisansta son dönemim. Tüm dersleri hakkıyla vermiş olarak geriye sadece tezim kaldı. Fakat onun içinde henüz bir şirket bulamadım. Bulduğumu da ben istiyor değilim. Yani arada sıkışıp kalmış bulunmaktayım. Türkiye'den gelir gelmez gene geride bıraktığım bu sorunla yüzleştim ve hala bir çözüm bulamadığım için canım sıkkın bir durumdayım.

Bu arada elimde kafamın dağılmasını sağlayan projede olmasa vay halime... Neyse ki yılbaşından önceki yazımda bahsettiğim iş epey vaktimi almaya başladı şu sıralar. Bu sayede kafamı başka şeylere yönlendirebiliyorum, bir yandan da master tezi için aramalara devam ediyorum.

Tabi güzel başka birşey de geçen dönemki sınavlarımın sonuçları. Her birinden de istediğim notları almış bulunuyorum. Özellikle ev sınavı diye daha önce bahsettiğim Advanced Metrology dersinin sonucundan epey memnunum. 

Bu yazının aslında çok daha karamsar olacağını düşünüyordum yazmaya başlamadan önce ama şimdi bakıyorumda sadece tek bir derdim varmış. Oda tez işini en kısa zamanda halledebilmek.

Ne yapalım, şu an beklemekten başka yol yok gibi, siz okuyucularda benim için dua edin lütfen!

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates