Social Icons

www.isvecteyasam.com

23 Ocak 2012

İsveç'ten son durumlar - 1

İsveçlilerle ilgili yazdığım yazı epey tutulmuş sanırım çünkü bloğun istatistiklerinde üst sıralara hemen çıkıverdi. Sanırım böyle bir yazı ınternette aranıyordu. Yazının devamı gelecek elbette. Ben sadece bugün itibariyle hem kendim için hemde sizler için bir durum değerlendirmesi yapayım dedim. Bir ileride daha kolay ayırt edilsin diye bunu bu şekilde başlıklandırmaya karar verdim.

Son günlerde neler oldu?...

Geçen hafta çalıştığımız projenin ilk aşamasının sunumu yaptım. Epey beğendiler ama buda bana ekstra iş yükü olarak geri döndü. Bulduğum makalelerin biri hariç tümünün detaylı araştırılması, incelenmesini istediler. Neymiş, makaleleri beğenmişler. Bugünlerde düzenli bir program yaptım ve onlarla uğraşıyorum.

Uzun zamandır ihmal ettiğim isveççe'ye de bir dönüş yaptım. Günlük belli bir süre isveççe çalışmaya karar verdim. Amaç kelime hazinemi genişletmek.. Hepsini öğreneceğim, hepsini.. :)

Okuldan sürekli zaman geçirdiğim ve özellikle düzenli olarak badminton oynadığım arkadaşlarım master tezleri için ülkelerine dönünce, yalnız kaldım. Spor yapamaz oldum.. Bakalım yeni rakipler arıyorum. İlgilenenler iletişime geçsinler.

Tez konusunda ise sanırım bir süre daha beklemem gerekecek. Bu hafta da birkaç yerden red cevabı aldım gene ama beklentilerimin yüksek olduğu bazılarının sonucu 2-3 haftaya belli olacak. Beklemekten başka yapacak bir şeyim yok şu an için.

Birde geçen iki hafta içinde gene bir sürü mail aldım blog okuyucularından. Sanırım benim bu bloğun okuyucu kitlesi özelden konuşmayı seviyor. Sorular hemen hemen aynıydı bende onları cevaplarken aynı şeyleri yazıyormuşum gibi geldi. Buna bir çare bulmak lazım. Bakalım ya sorulardan bir derleme yapıp yayınlayacağım, yada soruların içeriklerinden çeşitli başlıklar çekip, detaylı yazılar yazacağım. 

Son olarakta Anna'nın ailesinden eve dönerken, yolda bir tilki gördük. Şehir merkezinde tilki görmesi garipti. Tamam gerçi yollarda geyik, ceylan görmeye alıştım ama tilki yeniydi. Kamera olmadığı için resmini çekemedim.

İşte şu ana kadar ki durumumuz böyle..

2 yorum yapıldı!.:

  1. Tilki görmekten korkuyorsan londraya gitme sen:-)

    YanıtlaSil
  2. Haha.. Neden cok mu tilki var Londra'da?

    YanıtlaSil

 
Blogger Templates