Social Icons

www.isvecteyasam.com

08 Ocak 2012

Suya dağılmış çakıl taşları.. Stockholm..

Stockholm'e, eve geri geldik.. Yanda uçaktan çektiğimiz bir resim var. 

Stockholm'e 5 yıl önce ilk gelirken de beni bu görüntü karşılamıştı.O zamandan beri çok seviyorum ben Stockholm'ü. 

Stockholm'e uçak ile gelirken sizi önce denize atılmış çakıl taşları gibi etrafa dağılmış binlerce küçük ada karşılar.  Ardından o binlerce küçük ada birleşir ve üstünde etrafa saçılmış su damlaları gibi binlerce gölet gözükür. Harika bir görüntüdür.



Tüm adaların üstü ağaçlarla kaplıdır, ki zaten binlerce adalar ve ormanlar İsveçlilerin övündükleri bir durumdur. Övünülmeyecek gibide değil ama. Bende bunu sizlerle paylaşayım dedim.


2 yorum yapıldı!.:

  1. Sırf bu görüntüyü görebilmek için İsveç e gelmeyi diliyorum birgün...

    YanıtlaSil
  2. Tabi Duygucum, en gec seneye bekliyoruz buraya.. ;)

    YanıtlaSil

 
Blogger Templates