Social Icons

www.isvecteyasam.com

03 Ocak 2012

Tatilden selamlar.. Mutlu yıllar..

Iznik Gölü
Selamlar, Türkiye'ye geldiğimizden bu yana bir türlü bloğun başına oturup birşeyler yazamadım. Gene pek uzun yazamayacağım ama en azından önemli olayların bir özetini geçeyim. 

İstanbul'a geldiğimiz akşam yollarda kaldık. Vapur seferleri iptal olunca Anadolu yakasından Avrupa yakasındaki arkadaşımıza akşam vakti geçmek için epey vasıta değiştirmek zorunda kaldık. Ellerimizdeki koca bavullarıda hesaba katınca mahvolduk. İsveç'ten İstanbul'a 3 saatte gelsekte, İstanbul'dan İznik'e gelmemiz bir gün sürdü. Ama sonunda eve ulaştık.

İlk günler sizlerede söylediğim Advanced
Metrology ev sınavı ile geçti. O kadar uzun süreceğini tahmin etmesemde. 3 gün sürdü. O üç gün boyunca evdekileri bile doğru düzgün göremedim. Sonunda onu da bitirip yollayınca hocaya tatil başlamış oldu benim için.

İznik'te havalar başta epey yağmurluydu ama son günlerde havalarda açınca pek güzel oldu İznik. Evdekilerle pek keyifli vakit geçirdik, geçiriyoruz.

Yılbaşı için İstanbul yollarına düştük. Yılbaşı pek güzel oldu arkadaşlarla birlikte. Bütün gece evdeydik ama zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Bir yılbaşı klasiği olan tombalada toplamda 3 lira zarardayız Anna ile birlikte. Anna çinkoları tombalaları yapmasa ben temelli battıydım ama neyseki Anna desteğiyle geceyi az zararla kapattık. Ama tabuda kazanan taraf bizdik. Buradan kaybedenlere sesleniyorum. Daha bir fırın ekmek yemeniz lazım bizi yenmek için. :))

Dün tekrar İznik'e geldik, bir süre daha burada kalıp İsveç yoluna düşeceğiz.
Şimdilik böyle.. En kısa zamanda gene yazılara devam edeceğim. Ben biraz daha ailemle vakit geçirmeye gidiyorum, görüşürüz.

1 yorum yapıldı!.:

 
Blogger Templates