Social Icons

www.isvecteyasam.com

20 Ağustos 2010

Onur'un bitmeyen olasiliklar dünyasi ve yeni dönem..

Uzun bir yaz tatilinin ardindan gene Isvec'teyim, ailemle ve Turkiye ile hasretimi doya doya giderdim ve simdi, gene makinamin basindayim.. Yolculugumuza yepyeni bir yolda devam edecegiz bu dönem. Gecen dönemden bu döneme cantamizda neler kalmis bir bakarsak; orta okul ögrencileri seviyelerinde ki isvecce ile yerel halk ile iletisim kurabiliyor oldugumuzu görebiliyoruz. Ayrica KTH (Isveclilerin telaffuzu ile Koteho)'da master pragramimiza basliyoruz. Universite hakkinda olacak muhtemeldir bu dönemki yazilarimin pek cogu. Ardindan da bakacagiz hayat bize ne kapilar acacak cok seyler ögrenecegimiz yada ne zorluklar cikaracak önumuze asilmasi gereken..

Her ne olursa olsun Onur'un bitmeyen olasiliklar dunyasinin Isvec seruvenleri tüm hiziyla devam edecek, istesek de ve bazen istemesek de..
Buraya geleli henuz iki gun oldu fakat hemen yazacak okadar cok sey birikti ki, o kadar yeni sey oldu ki gene.. Aslinda sanirim bu sadece buraya özgu bir macera degil tabi. Cunku Turkiye'deki 7 haftamda o kadar cok yeni sey gordum ki, sastim kaldim Turkiye'ye ben daha once neden bu gözle bakmadim diye.. ve sunu anladim macera her yerde.. Yeter ki siz yasamasini ve keyif almasini bilin.

Öncelikle gecen dönemden yazdigim ama resimleri hazir olmadigi icin yayinlayamadigim Yakin Yerler projemizden birkac yaziyi yayinlayacagim. Siz onlari okumus olun bende bu projeyi gelistirmis olayim. Ayrica bu dönem zamaninim buyuk bir kismini Stockholm'de gecirecegim icin orada da yakin yerleri keşfetmeyi planliyorum.

Neyse baslangic yazimiz pek iyi oldu sayilmaz ama Onur'un bitmeyen olasiliklar dünyasinin Isvec maceralarina tekrar hosgeldiniz diyorum..

0 yorum yapıldı!.:

Yorum Gönder

 
Blogger Templates